תרגום מסמכים מאנגלית לעברית

תרגום מסמכים מאנגלית לעברית הינו דבר נפוץ במיוחד, ישנם מסמכים שונים המצריכים תרגום מאנגלית לעברית כמו: תרגום מסמכים רפואיים, תרגום מסמכים משפטיים, תרגום תעודות, תרגום תעודות נישואין ועוד ועוד.

תרגום מסמכים הינו דבר הכרחי במקרים בהן יש צורך בקבלת אזרחות בישראל, פתיחת חשבונות  או מימוש צוואות. 

תרגום מסמכים מאנגלית לעברית ולהפך

במידה ויש לכם מסמך לתרגום מאנגלית לעברית ולהפך הגעתם למקום הנכון! לאודיו טייפ מתרגמים מהשורה הראשונה אשר יתרגמו את המסמכים שלכם בצורה מדוייקת ומקצועית. לקבל תרגום איכותי ובראש שקט ימנע מכם עוגמת נפש ובזבוז של זמן יקר. 

תרגום מסמכים רפואיים מאנגלית לעברית

תרגום מסמכים רפואיים מאנגלית לעברית נעשה על ידי מתרגמים בעלי ידע רפואי, רופאים, רוקחים, פסיכולוגים ועוד. אנו מבצעים תרגום רפואי עבור הצהרות רפואיות, אבחונים, תרגום המלצות רופא, תרגום תוויות לתרופות והתוויה רפואית.

תרגום מסמכים משפטיים מאנגלית לעברית ולהפך 

תרגום מסמכים משפטיים מעברית לאנגלית או הפוך הינו חשוב במיוחד שכן הבנת המסמך המשפטי לפרטיו המדויקים הינה קריטית בכל הקשור לצוואות, ירושות, הסכמי ממון או הסכמים בין חברות. לאודיו טייפ מתרגמים מומחים בתחום המשפט.

תרגום תעודות מעברית לאנגלית  ולהפך

זקוקים לתרגום תעודות בגרות, תעודות הסמכה או תארים? אנו מתרגמים את כל סוגי התעודות תוך הצמדות ככל שניתן לעיצוב המסמך. אנו מבצעים גם תרגום של תעודות  נישואין , תרגום רישיונות נהיגה ועוד.

להצעת מחיר לשירותי תרגום התקשרו 074-7360212