הפקת כתוביות לסרטים

כתוביות לסרטון שלך במחיר המשתלם בישראל! מהיום לא צריך להתפשר

אנו באודיו טייפ מענקים שירותי הפקת כתוביות לסרטים בכל השפות, תהליך הפקת כתוביות מצריך מיומנות גבוהה, ידיעת השפה הנכתבת על בוריה ויכולת תזמון מושלמת לצורך קבלת כתוביות ברמה הגבוהה ביותר.

אודיו טייפ מתמחה בתרגום והפקת כתוביות עבור סרטים וסדרות, אנו מקפידים להתאים את המתרגמים הטובים ביותר לצורך תרגום מהימן ואיכותי אותו אנו מצרפים לתזמון כתוביות מושלם ומדויק. 

לקבלת הצעת מחיר להפקת  כתוביות לסרטים התקשר:074-7360212 -או שלח מייל לכתובת [email protected]

הפקת כתוביות
הפקת כתוביות

מדוע חשוב ליצור הפקת כתוביות לסרטים?

כאשר אתם מטמיעים כתוביות לסרט שלכם או לסרטון אתם למעשה משפרים את חווית הצפייה של הצופה, מעבר לכך כיום יש חשיבות עליונה לבצע הנגשה גם לבעלי מוגבלויות ולל גם להם את החוויה בלצפות בסרטים.

 בארה"ב מגדילים לעשות ומוסיפים גם את ההתרחשות שקוראת בין המשפטים, כמו רעשי רקע שונים, מחיאות כפיים, תשואות וכדומה. בישראל התחום עדיין לא נכנס לתודעה אבל כנראה שגם זה יקרה בקרוב. 

הפקת כתוביות והטמעת כתוביות

הפקת כתוביות לסדרות מקור ורכש

הפקת כתוביות איכותית לסדרות מקור ולסדרות רכש הן חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו, הכתוביות מהוות חלק בלתי נפרד מתהליך היצירה ומעבירות מסרים, משפרת את איכות הצפייה ומאפשרת הבנה טובה יותר של המרחש על המסך. 

אנו באודיו טייפ מקפידים לבצע את עבודת הכתוביות בתזמון הנכון ביותר כך שיהיה נוח לקריאה. אין להפריז בחשיבותן של כתוביות בעולם בו כולם משתמשים במדיית הווידאו על בסיס יומיומי, ברשתות החברתיות, בטלוויזיה בטלפון ובכל מקום שאליו תפנו את המבט.

תרגום והפקת כתוביות לפרסומות 

כיום אם תשימו לב תוכלו להבחין כי כל הפרסומות מלוות בכתוביות, הכתוביות הפכו להיות דבר בלתי נפרד מצפייה בסרטונים או בפרסומות, הכתוביות מאפשרות לנו הצופים להבין טוב יותר את הנאמר בפרסומת וכמובן גם לכבדי שמיעה.

לקבלת הצעת מחיר להפקת  כתוביות לסרטים התקשר: 074-7360212 או שלח מייל לכתובת [email protected]