תרגום לסינית

תרגום לסינית הינו תרגום שלרוב קשה יותר להשיג שכן דוברי סינית אומנת יש הרבה בעולם אך דוברי סינית שמדברים גם עברית קצת יותר קשה למצוא. לכן לרוב נתרגם את הטקסט מעברית לאנגלית ורק לאחר מכן לסינית. בשונה משפות אירופיות או שמיות השפה הסינית נכתבת בסימנים על כן על המתרגם להיות דובר סינית כשפת אם כמובן ובעל ידע רחב בתרגום וכתיבה בשפה הסינית. 

מתרגם לשפה הסינית וכיצד אפשר למצוא?

ראשית אם הגעת לדף שלנו הגעתם למקום הנכון! אנו מתרגמים לשפה הסינית, כאשר מתרגמים לסינית אנו מעדיפים לפנות למתרגמים שלנו שנמצאים בחו"ל, לכן במידה ויש לכם תרגום לביצוע לסינית אנו ממליצים לפנות אלינו מבעוד מועד על מנת שנוכל לתרגם בפרק זמן הגיוני שכן השעות בסין הפוכות מישראל. 

מדוע לתרגם לסינית ?

רוב הלקוחות אשר מעוניינים בתרגום לסינית הינם בעלי עסקים המעוניינים לפתוח את עסקיהם לקהל בסין. אוכלוסיה בסין היא אחת הגדולות בעולם והינם צרכנים ידועים ברשתות השונות. כמו גם בתחום הטכנולוגיה, הייבוא והייצוא. על כן בעל עסק המעוניין לבצע עסקים בסין בהחלט צריך ורצוי שיתרגם את אתרו, ההסכמים או כל דבר הקשור לתחום עיסוקו לשפה הסינית.

תרגום לשפות אסיתיות 

אנו באודיו טייפ שרותי תרגום מבצעים תרגום לסינית, אך גם תרגום ליפנית ותרגום לתאית (תאילנדית). אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ובמקסימום מקצועיות ומהירות.

תרגום ליפנית

תרגום ליפנית בדומה לתרגום לסינית מתבצע אך ורק על ידי דוברי השפה היפנית כשפת אם, גם בשפה זו השימוש הוא בצורת סימנים ואינה דומה לאותיות בשפות האירופיות שאנו מכירים. את המתרגמים ליפנית שלנו אנו מוצאים בחו"ל לאחר בדיקת איכות וטיב תרגומם על ידי גורם שלישי טרם התחלת עבודתם.