הפקת כתוביות לסרטונים

כיום ציבור הגולשים באתרי האינטרנט נחשף למגוון רחב של מידע, אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל שלך כעסק או כגורם אשר מעביר מידע לצרכן היא על ידי סרטוני וידאו. תעבורת הוידאו ברחבי האינטרנט הולכת וגדלה בכל רגע נתון על כן חשוב להתאים את הסרטונים שלכם לכל אחד ואחת. אנו באודיו טייפ מבצעים את התהליך המורכב הכרוך בהפקת הכתוביות לסרטונים אשר לעיתים מצריך גם תרגום של הטקסט טרם התחלת העבודה על הפקת הכתוביות.

הנגשת סרטונים לכבדי שמיעה על ידי כתוביות לסרטונים

כיום החוק מחייב את להנגיש תוכן המועבר באמצעות שמע גם לחירשים וכבדי שמיעה, הדרך לעשות זאת היא על ידי הפקת כתוביות לסרטים ולסרטונים שלכם כמו גם באמצעות תרגום לשפת הסימנים. כמובן שכולם יוצאים מורווחים מהעניין גם אנשים שאינם כבדי שמיעה נעזרים בכתוביות על מנת להבין את המתרחש על המסך, לעיתים הדוברים בסרטונים אינם ברורים והמילים נבלעות ברקע המוזיקה. על כן הפקת כתוביות לסרטונים מועילה לכולם וגם לעסק שלך. באודיו טייפ מבינים את החשיבות בהפקת כתוביות ומבצעים זאת בצורה מקצועית ומהירה בהתאם לדרישת הלקוח.

היתרונות בהפקת כתוביות לסרטונים

היתרונות הרבים אשר מצטרפים לנושא הפקת הכתוביות הם רבים, ראשית כאשר אתם מפיקים כתוביות לסרטונים והסרטים שלכם אתם למעשה מאפשר למנועי החיפוש לסרוק את המלל בסרטון ובכך מקדים את העסק שלכם על הדרך, שנית כאשר יש כתוביות הצופה מגביר את מעורבותו בצפיית הסרטון וממשיך לצפות זמן רב יותר במתרחש. כאשר מפיקים כתוביות לסרטונים גם בשפות זרות אנו למעשה מגדילים את קהל הצופים שלנו ומאפשרים לאנשים רבים יותר להכיר וללמוד עלינו ועל המוצר שלכם.

כתוביות עבור יוטיוב

אחד מערוצי התקשורת המשמעותיים ביותר בימנו הוא ערוץ היוטיוב, חברות רבות הבינו את הכוח שיש לפלטפורמה זו כך שהן מעלות סרטונים ומידע רב לערוץ שלהם, בצורה זו הם יוצרים קשר ישיר עם הקהל שלהם על ידי עידוד להרשמה לערוץ שלהם בתמורה לטיפים שיעלו לערוץ, אחד הדברים שעוזרים לעידוד הצפייה הוא כתוביות שכן אנשים רבים נעזרים בכתוביות ולעיתים אף מעוניינים לצפות ללא שמע. אנו באודיו טייפ נוכל להפיק כתוביות עבור ערוץ היוטיוב שלכם בפורמט המתאים לדרישות יוטיוב.