תרגום מגרמנית לעברית

ביצוע תרגום מגרמנית לעברית מתבצע עבור עסקים לתרגום חוזים והסכמים שונים או עבור מטרות אישיות כדוגמת תרגום יומנים מתקופת השואה מגרמנית לעברית. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה של צורך בתרגום מסוג זה על ידי ילדיהם ונכדיהם של ניצולי השואה על מנת להעמיק את הידע וההכרה בחיי היומיום של משפחותיהם בתקופת השואה. לעיתים היומנים ישנים וכתב היד לא הכרח ברור על כן נדרשת יכולת הבנה מעמיקה של השפה הגרמנית, אנו נעשה כל שניתן על מנת לתרגם את הטקסט הנכתב בצורה בטובה ביותר.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו: 074-7360212

תמחור תרגום מגרמנית לעברית 

אנו מתמחרים את התרגומים שלנו לפי יחדיות של 250 מילים כל יחידה של 250 מתומחרת בעלות שונה בהתאם תחום התרגום, השפה ואיכות המלל הכתוב. באודיו טייפ תוכלו לקבל הצעה אטרקטיבית לתרגום שלכם ברמה הגבוהה ביותר. 

תרגום מסמכים מגרמנית לעברית 

לעיתים רבות אנו מקבלים פניות לתרגום חוזי נדל"ן עבור בתים ומגרשים ברחבי גרמניה, צוות המתרגמים המנוסים שלנו יתרגם את ההסכמים לעברית מגרמנית ולהיפך לפי הצורך. כמו כן השוק העיסקי בין גרמניה לישראל גם כן בתנופה ולרוב יש צורך בתרגום של להסכמים אך גם תכתובות אימיילים על בסיס קבוע. לעיתים רבות האוכלוסיה בגרמניה לא קוראת או כותבת בשפה האנגלית בצורה שוטפת דבר המצריך התכתבויות במיילים לצורך תיאום והבנת הצדדים.

תרגום מעברית לגרמנית

אנו מתרגמים מגרמנית לעברית אך גם מבצעים תרגום מעברית לגרמנית לצורך שמירת יחסי העבודה בין אנשי העסקים בארצות השונות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

קיבלת חוזה מלקוח רציני מחו"ל אבל הכל כתוב בגרמנית! אפשר לנשום אנו מתרגמים מגרמנית לעברית בכל התחומים, תרגום מגרמנית בתחום הבניה, המשפט השיווק ועוד. תרגום מגרמנית לעברית חשוב מאוד להצלחתך שכן הבנה נכונה של הכתוב יאפשר לך להבין לעומק את הדברים ולהעמיד על דיוקם את רצונותיך. לאודיו טייפ צצות מתרגמים מקצועיים מומחים בתחומם ביניהם תרגום משפטי מגרמנית לעברית, תרגום שיווקי מגרמנית, תרגום פיננסי מגרמנית ואף תרגום הנדסי מגרמנית לעברית.
אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל לקוחותינו המרוצים שנהנים בשירות אישי ומקצועי, ביניהם משרדי עורכי דין, חברות בנייה, עיריות ועוד.

מדוע תרגום מגרמנית לעברית חשוב כל כך ?

כדי שתוכלו לפרוץ לשוק האירופאי כדאי שתבינו בצורה מדוויקת ונכונה את הנאמר, עסקים רבים נפתחים לשוק הגרמני שכן יש פעילות רבה ושיתוף פעולה רב בין גורמים עיסקיים בגרמניה לבין גורמים עיסקיים בישראל. התרגום מדוייק חשוב מאוד על מנת שלא לגרום לטעויות משמעותיות בהמשך.
שירותי התרגום מגרמנית לעברית אנו מספקים
אודיו טייפ מעניקה שירותי תרגום ותמלול מגוונים, אנו מתרגמים מגרמנית לעברית וכמובן גם תרגום מעברית לגרמנית.

בין השירותים שאנו מספקים:

תרגום משפטי מגרמנית לעברית – תרגום הסכמים מגרמנית ותרגום חוזים מגרמנית לעברית
תרגום אתרים מגרמנית לעברית – תרגום אפליקציות ואתרים בתחומים שונים
שירותי תמלול מגרמנית לעברית
תרגום הנדסי מגרמנית לעברית – תרגום טכני מגרמנית
שירות הפקת כתוביות גרמנית

שירות אישי, מקצועי ומהיר

אנו מספקים לכם את השירות הטוב ביותר עם קשר ישיר למנהל הפרוייקט כדי שתוכלו לדעת תמיד מה מצב התקדמות התרגום, אנו מאמינים שהשירות הוא הדבר החשוב ביותר כדי שאתם תוכלו להיות רגועים. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר כבר עכשיו.

legal translation

תרגום משפטי

תרגום הסכמים וחוזים, תרגום נוטריוני, תרגום צוואות וירושות.

תרגום מסמכים

תרגום מסמכים שונים,תעודות, מסמכי בנק ומסמכים שונים.

תרגום שיווקי

תרגום שיווקי

תרגום שיווקי לחברות עבור ברושורים, פרסומות וכודמה.