אנו באודיו טייפ מבצעים תרגום מקצועי לכל השפות אשר מתבצע על ידי מתרגמים מנוסים ומקצועיים דוברי השפה הנדרשת. אנו משתמשים כלים טכנולוגיים מתקדמים כדי לספק לכם את התרגום המקצועי ביותר עבור המסמכים שלכם. 

מדוע חשוב לפנות לתרגום מקצועי?

כאשר אנו ניגשים למלאכת התרגום אנו שואפים לקבל את התרגום האיכותי ביותר, שימת דגש לפרטים הקטנים ותרגום איכותי אשר הקורא מהצד השני יוכל להבין כל מילה ומילה. חשוב לפנות למתרגם מקצועי בעל קריאה, כתיבה וניתוח של השפה כשפת אם, שכן יש סלאנג ומונחים מקובלים בכל שפה ובכל תחום. 

לדוגמה תרגםום משפטי ידרוש מהמהתרגם להכיר את המינוחים המשפטיים המקובלים בשפתו, שפת המשפט היא שפה שונה משפת היומיום וכן גם בשפות אחרות, ההתייחסות לאופן הכתיבה הינו מהותי ביותר להבנת הטקסט. 

תרגום מקצועי לכל השפות

אנו באודיו טייפ מעניקים לכם שירות תרגומים מקיף למגוון שפות, התרגום מתומחר לפי כמות המילים בטקסט והשפה אליה אתם מעונינים שנתרגם, מטבע הדברים ישנן שפות נדירות יותר אשר העלות שלהם גבוהה יותר ביחס לשפות יותר שכיחות. אנו נמצא עבורכם את המתרגם המתאים ביותר לפרוייקט שלכם. בנוסף לתרגום בכתב אנו מבצעים גם תרגומים בעל -פה ותרגומים סימולטניים כלומר תרגום בו זמנית דבר שמתאים לוועידות מקצועיות בהן  הדובר והמאזינים צריכים לתקשר ולהבין היטב את הנאמר בזמן אמת .

סוגי התרגומים שאנו מציעים

התרגומים שאנו יכולים לספק לכם הם תרגומים מקצועיים המתבצעים על ידי מתרגמם מנוסים ומקצועיים. 

תרגום בעל פה – תרגום בעל פה נדרש פעמים רבות בישיבות בין גורמים עיסקיים מארצות שונות, תרגום מסוג זה למעשה אינו תרגום בו זמנית אלא תרגום המתבצע משפט משפט, כלומר הדובר מאומר משפט טואז המתרגם חוזר על הנאמר בשפה של הדובר מהצד השני כך שיוכל להבין את הנאמר, למעשה המתרגם מתרגם לשני הכיוונים. 

תרגום סימולטני – תרגום בו זמנית או תוך כדי ההרצאה, תרגום מסוג זה דורש יכולת חלוקת קשר גבוהה במיוחד שכן על המתרגם לשמוע את הנאמר ובו זמנית לתרגם לאנשים המאזינים דרך אוזניה שמחוברת למיקרופון שלו, תרגום מסוג זה דורש גם ציוד מיוחד, בדרך כלל המתרגם יהיה בתוך ביתן פלסטיק שקוף הנבנה במיוחד לצורך האירוע כאשר הא שומע באוזניה את המרצה ובוז מנית מדבר למיקרופון שמחובר למאזינים. 

תרגום בכתב – תרגום מסוג זה הוא התרגום הנפוץ ביותר והוא נדרש פעמים רבות לצורך  תרגום מסמכים, תרגום משפטי, תרגום רפואי, תרגום טכני ועוד ועוד.