עריכת וידאו לסרטונים

במסגרת שירותי הטמעת הכתוביות שלנו שמנו לב שהרבה מלקוחותינו נזקקים גם לשירותי עריכת וידאו לסרטונים שלהם. אז למה לא לעשות זאת באותו מקום? אנו באופיו טייפ מעניקים מעטפת של שירותים ליצירת סרטון מושלם החל מתהליך התמלול והפקת הכתוביות לגרפיקה מתקדמת ועד לעריכת סרטון איכותי.

עריכת וידאו לסרטון יוטיוב

כיום הרשת הפופולריים להעלאת סרטונים היא לא אחרת מאשר יוטיוב. עם אין ספור סרטונים בתחומים שונים, יוטיוברים משגשגים ומיליוני צפיות כולם זקוקים לסרטון איכותי לייצג את העסק שלהם או סתם ליצירת בלוג מצליח. אנו מעניקים שירותי עריכת וידאו מקצועיים עבור מי שמעוניין להעלות סרטון לכל שת כזו או אחרת ולכל מטרה העולה על דעתו. 

מה כולל שירות עריכת וידאו?

כאשר עורכים וידאו למעשה המטרה היא ליצור סרטון אחיד וברור כאשר אנו משתמשים בחיתוך של אזורים מגומגמים, הוספת שקופית פותחת ושקופית סוגרת, הוספת מלל כזה או אחר על המסך, שימוש באפקטים כמו האטה, יצירת כניסות לפריים ועוד אין ספור אפשרויות שעומדות בפנינו כדי ליצור סרטון איכותי.

עריכת וידאו לעסקים

עסקים רבים הבינו את הכוח הרב שבמדיית הוידאו ולכן מצלמים סרטוני שיווק לעסק שלהם, הסרטונים לרוב נוצרים למטרת מיתוג העסק והצגת המוצר או השירות שהעסק מעניק. לאחר שעות של צילומים יש צורך גם בהפקת כתוביות על מנת להנגיש את הסרטון לבעלי מוגבלויות אך גם כדי בעריכה מקצועית. אנו באודיו טייפ נשמח לתת לכם מעטפת של פתרונות בתחום הפקת הכתוביות, תרגום וכמובן עריכה לסרטוני וידאו.